torsdag 27 januari 2011

pippi-noen

Fåglarna vårsjunger faktiskt ute idag!
Härligt!
Det påminner mig om att jag måste köpa mer fågelfrön...
...och jag har plockat fram pippin i köket. Den står på kökskänken och ger en känsla om vår!
Den sällskapas av den fina plåtsaken som jag förvarar kaffebestick i.
~
Idag blir det pluggdag. Måste läsa in massor inför Live-föreläsningen imorgon.
Så smidigt att kunna följa föreläsningarna Live, så kan man även ställa frågor direkt också...
Super!
~
....och idag bär det av till blomaffären för nu gapar det tomt i några krukor...
KRAM

6 kommentarer:

irene sa...

Fin pippi fågel!
Här sjunger de også!
Ha en fin dag!

Irene

Fröken M sa...

Hej :)
Ja, jag är faktiskt väldigt nöjd med de hjulen för till skillnad från vår andra vagn är denna ruskigt lättkörd även bland snö och is :)
Hoppas allt är bra med dig ! kram

Fågel Blå sa...

Åhh så söööt!
Kul att hitta till din fina blogg!
kika gärna in till mej där pågår just nu en utlottning!
Kram Kathrine

Hannis sa...

Det är verkligen ett vårtecken med rosa pippi som kommit fram=))
Sööt!

Hoppas att det går bra med pluggandet!
Beundrar din ork.

Kram Hannis

Designe sa...

Så söt och vilken fin låda! Vårigt och fint...även i det förra inlägget! Håller med om Dalarna..såå himla mysigt..man åker dit för sällan! Trevlig helg! Kram

brittabloggar sa...

Åh vilen fin burk till kaffebesticken!