måndag 17 januari 2011

never ending story

Problemen med antagning, dispenser, registreringar, lösenord, osynkade system verkar aldrig ta slut...
Jag vet inte hur den här terminen ska gå om jag ska värdera den utifrån hur den startar...
Varför har inte alla universitet kursstart samma dag/vecka?
Det blir helt sjukt krångligt när man ska gå en c-kurs som startar innan b-kurserna har slutat!
Då är man inte behörig enligt systemet!
Man kan inte registrera sig!
Man kommer inte åt kursinformationen etc etc.
Stress Stress...
Jag som bara vill njuta nu sista veckan hemma med Love och verkligen engagera mig i hans inskolning.
Istället är det endast en kamp med tiden!
~
Min minipelargon fick aldrig sova i förrådet i vinter, den har varit i uterummet men har dock inte blivit vattnad.
Nu slängde jag på en skätt med H2O och vipps blev den prunkade grön!
Tänk att bli så glad för så lite...
KRAM

2 kommentarer:

Betty sa...

Helt plötsligt inser jag varför jag inte skulle vilja börja plugga igen , beundrar din ork.

Kram Betty !

Hannis sa...

Urk!
Känns ju som att det finns bättre saker att lägga studieenergi på än strul...
Hoppas att det fixar sig!

Mmm, blev också glad över den gröna pellisen=))

Kram Hannis