fredag 28 januari 2011

min kopp té

Sitter nu förberedd med datorn i knä, inför föreläsningen som startar snart och som går att följa Live på nätet.
Distansstudier med liveföreläsningar som man kan chatta och ställa frågor i live känns verkligen som ren lyx!
Annars kan distansstudierna upplevas som ganska tuffa bitvis,
eftersom man inte får något "gratis" via föreläsningar
och man måste läsa kurslitteraturen lite mer.
Men med föreläsningarna live, kan man ju sitta bekvämt i soffan i sköna myskläder, god macka och en kopp, kissen brevid, luta sig tillbaka och bara följa och kommentera lite.
Nästan som TV!

Så nu ska jag lära mig lite mer om det svenska kulturlandskapet!
~
...också är det väl fredag också! Det hade jag nästan glömt!
Då blir det mys ikväll!
KRAM

3 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej vad kul att du vill vara med i min utlottning!
Ha en fin Helg!
Kram Kathrine

Liza sa...

Lycka till med både studier o mys!! =)

Kram Liza

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Tack för dina fina ord inne hos mig.
Vad energisk o duktig du är....
Ett stort Lycka till med studierna!

Trevlig lördagskväll!
Kraam Therese