tisdag 25 januari 2011

ingen kommentar

Bild utsökt från google... vet tyvärr inte vart ifrån...
Tänker inte yppa ett ord över hur trött och arg jag är över Högskoleverkets beslut om nya lärarutbildningen.
Som man inte får några svar för hur det ska bli...
Nu yppade jag visst några ändå.
Men istället för att ännu denna dag ska bli som en dag för bottendjuren i Östersjön (något syrefattigt och dystert), ska jag försöka se ljuspunkterna i livet;
~
- att jag har en underbar familj som jag älskar massor och som alltid ställer upp i vått och torrt!
- Något stort väntas i sommar!
- att mina miljövetenskapskurser gick utomordentligt bra, trots att jag faktiskt pluggat på heltid under en mammaledighet, (där ledighet inte är ett beskrivande ord för vilket jobb man faktiskt gör...)
-att det snart är vår och jag ska frossa i pasteller, lökar och tulipasnittisar
-Jag har pluggat massor redan och klarat mina studier utan en enda resttenta eller kompletering.
-Jag är bra helt enkelt!
KRAM
och tack för fina stärkande kommentarer!

4 kommentarer:

Liza sa...

Låter bra det där!
En sak som man oftast glömmer så lätt, allt det där man faktiskt har...!

Ha det fint!

Kram Liza

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så jättefint det blev med nya överdragen till fåtöljerna och soffan, vilken härlig sitthörna. Blev så skön stil när du inte strukit tyget, supersnyggt!
Och du är jätteduktig som kämpat på och läst.
Kramar
AnnaMaria

Min dröm om lantstil sa...

Låt inte det sänka dig! Du har ju gjort massor :) Man blir ju lätt på sne när det är tunga veckor innan våren tågar in.
Men du ska se att det ordnar sig.
Kram

AC sa...

Ja du e grym, söt!! Man får inte glömma allt bra som finns i livet. Jäkligt lätt när ngt går åt skogen. I know...
Ska se till att flytta in snart så jag kan bombardera dig med inrednings synpunkter!! =)
Pusspuss...