måndag 27 december 2010

ut med det gamla, in med det nya...

oj...vad mätt jag är på julmat och allt det röda!
Julafton var supermysig så klart! Massa mat och paket... och Love var trött som attans på kvällen efter att ha showat och få stå i centrum hela dagen!
På juldagen började vi ett storrens här hemma.
För hur ska annars allt det nya, speciellt Loves alla nya leksaker, få plats?!
...och igår städade jag bort allt det julröda.
Nu vill jag ha vintervitt, silver och gröna snittisar och krispiga blommor.
~
Vår vanliga dator har åkt på ett virus... värre än ett vanligt förkylningsvirus antar jag...
Så nu kör vi på en gammal dator som är i stort behov av formatering.
Passar lagomt med en jätteseg dator nu när jag ska plugga och skriva två arbeten, samt analysera mina fyra vetenskapliga artiklar!
tjoho...
Men jag hoppas verkligen, att vi lyckas rädda alla kort som finns på den "sjuka" datorn... för alla är inte reservsparade... :(
God fortsättning!
KRAM

4 kommentarer:

Min dröm om lantstil sa...

Åå jag känner igen mig med ut med det röda! Jag började så smått igår med det. Försökte hålla mig i kragen, men det gick inte hihi.
Kram

AC sa...

Men attans på datorn då! Vi måste oxå bli bättre på att spara våra kort! Tänk om dom skulle försvinna... Puss...

Liza sa...

Här åkte granen idag..
Usch för data.krångel...!

Ha det bra!

Mvh Liza

Fru Ekeby sa...

Hejsan!
Vilken mysig blogg du har! Jag har kikat runt lite...mycket fint och snyggt fotat!
Ha det bra!