måndag 13 december 2010

stalledrängen

Loves ljusstake :)
Ojoj, är inte så aktiv i blogglandia just nu...
Helgen innefattade massor av fika eftersom jag fyllde år.
Mitt sista år som "twenty-something-girl" inleds :)
Ska njuta in i det sista...
Massa plugg, och en förkylning verkar ha smugit sig hit igen..
Är inte alls hängig, men min stackars hals!
Så nu är det jag och honungsvatten som sällskapar!
~
Hoppas alla har en finfin lucia idag!
Jag ska daska upp en trist måndag med att tillaga Löjromstoast ikväll...
KRAM

5 kommentarer:

Matilda sa...

Grattis i efterskott! Jag gissar att vi är nästan exakt lika gamla, jag fyllde 29 år i november.=)

Många kramar, Matilda♥

Barn & Inredning sa...

Grattis på dig då i efterskott...
Guuud så härlig ljusstake...en sån skulle jag velat ha...
Mina barn hade älskat den.

Tack för komplimangen om täcket....vi älskar my i soffan med stora härliga filtar :9
Ja du katterna kan lätt håra ner och klösa"bädda" ner sig i en sån..:)

Ha en fin Lucia kväll
Kram Malin

AC sa...

Den där ljussatken är så söt! Perfa inne hos Love! Kisses...

Eden sa...

Hej Du!
Så fin stalledräng!
Javisst vill man ha så mkt fint till sina små. Har sååå svårt att motstå (shopoholicmama :)).
Tack för alla fina kommentarer hos mig.
Gillar din mysiga blogg!
Kram/ EDEN
O GRATTIS i efterskott förresten. Då är vi nääästan lika gamla :).

Min dröm om lantstil sa...

Grattis i efterskott!
Jaa Halsen är inge vidare här heller. Idag är jag pigg för övrigt. Knepig förkylning.
Kram