fredag 3 december 2010

fredag gör vi ingenting...

Här i soffan, framför brasan tänker jag spendera större delen av dagen...
Känner mig bättre idag, trots att Love hade en riktig skitnatt!
Så här har han aldrig varit... Myror i kroppen och kunde inte alls komma till ro. I tre härliga timmar försökte vi få honom att somna... Atar att det är sjukdom som kryper ur kroppen...
Så hans humör är inte det bästa nu på morgonen.
Gnäll är en mild beskrivning.
Kanske ska ta och baka lussebullar och göra ischoklad idag.
KRAM


7 kommentarer:

Hannis sa...

Det gör du rätt i att spendera dagen där=))
Ser grymt mysigt ut!

Stackars Love, inte helt lätt att vara liten och sjuk.
Hoppas natten i natt blir lättare.

Kram Hannis

Allis sa...

Är det "att göra ingenting"? Att baka lussebullar och göra ischoklad? :D:D:D
Ha en riktigt fin fredag och hoppas ni får vila lite båda två!
Kram Allis

AC sa...

Usch då. Lilla Love. Inte lätt att vara liten och sjuk. Får hoppas att natten blir lite bättre... Pusskram!

fröken knopp sa...

Låter som en härlig dag..:)

Hoppas att du får en underbar helg!!
Kramar Elin

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

En dag i soffa, det kan hjälpa mycket det. :-)

Önskar dig en riktigt fin helg!

W - ung 3 barnsmamma & fotograf sa...

Denna fredag verkar inte vara någons dag idag, hoppas den blir bättre fram mot kvällen och resten av helgen :)

riktigt fint har ni! ack så avundsjuk.

haha jäpp, jag har sagt det sen jag plussade denna gång men frågan är bara om jag kommer våga och om jag kommer klara av en sådan mild smärtlindring som varmt vatten och varma kuddar. :)

krammar.

Barn & Inredning sa...

Det gör du rätt i...
Uch nätter som sånna blir man helt slut av!!
Då är det värt att bara ta det lugnt.

Vilket underbart fint rum ni har där...skulle kunna krypa upp i soffan när som helst....ååå så härligt.

Ha en fin lördagskväll
Kram Malin