onsdag 29 december 2010

Bråda dagar...

Herregud, nu gäller det att skriva så att pennan glöder, eller att tangentbordet tar eld minsann, om jag ska hinna med allt till inlämningsdatumen!
Men man jobbar väl som bäst under press, är det inte så?!
~
Sitter nu med arbete nr. 1 som inkluderar frågeställningar rörande skog och glesbygd. Arbete nr. 2 skall nog innefatta något om lokalproducerad energi... Sen skall jag göra fyra analyser av vetenskapliga artiklar.
Vi ska även hinna med att fira nyår i gott sällskap, skola in Love på "dagis" (kommer nog aldrig sluta säga det...), köpa bil, sälja bil, ordna upp allt krångel med antagningar och annan skit...
och leva lite där emellan...
~
Japp det var väl det!
KRAM
Föresten kör jag blått som accentfärg i köket nu...
Känns svalt och gott istället för allt det röda som nu är bortstädat...

5 kommentarer:

Liza sa...

Ojoj.. får önska lycka till med allt!

Ha det bra!

Mvh Liza

AC sa...

Ja du ingen lugn stund.
Men imorgon släpper vi allt för bara några timmar! Puss...

Drömblomma sa...

Fantastiskt fin kopp. Tror jag har sett sådana på "Koffert" hemma i Stockholm. Måste jag kolla när jag kommer hem. Blev jättesugen på ett par likadana. God fortsättning på det nya året./Kram Lena

Louise sa...

God fortsättning gumman! puss

Betty sa...

Glöm nu inte att stanna upp o andas emellanåt !
Koppen är helt underbar !

Önskar dig en trevlig afton ! Kram Betty