tisdag 23 november 2010

tråkmånsen...

Usch, idag har jag varit en jättetråkig mamma.
Typiskt att jag skulle vara obotligt trött när Love skulle ta sin 1-årsvaccination och behöva mig mer än någonsin efteråt. Han blev såklart helt speedad på alvedonen och kunde inte vila mer än 10 min på eftermiddagen... och allt jag orkade var att ligga i soffan och sjunga rim och ramsor. Hoppas bara han sover gott inatt.
Jag får gengälda lillfisen med pepparkakor i helgen kanske.
För nu är det snart advent och jag har börjat julpynta lite smått.
På riktigt! Med röda inslag i hemmets vrår ;D
I helgen tänkte jag göra lite jultapas.
Mums!

KRAM

3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hejsan
Jultapas låter spännande, och en papparkaka ska jag snart ta, dags för fika. Ser ut som vi får fint väder här i Värmland idag, slutar det blåsa blir det perfekt. Jättefint med den lilla granen.
Ha en bra dag
Kramar
AnnaMaria

Eden sa...

Hej Pernilla! Tack detsamma :)! Ja visst är det tungt. Som vi kvinnor får lida :).
Tack för lyckoönskningarna!
Fint hem du har!!!
Kram/ EDEN

Vit som snö sa...

Jaa såna dagar kommer då o då, orken hos oss mammor måste också få svikta nån gång:)
Jultapas lät spännande tycker jag, kanske det slinker in nått trevligt recept;)
Ha det gott o hoppas du tar igen förlorad sömn!
Kram Cilla