måndag 15 november 2010

...longing for the weekend...

Längtar redan till nästa helg.
Känns väldigt muntert en måndag...
Men den här veckan kommer att bli trist... massa plugg inför inlämningen på måndag och tråkigt väder. Jag och Love som hade så kul när snön var här... premiärade i pulkan och pulsade, inte jag men nog hög snö för lillen att pulsa i :)
På lördag är det tjejfest hemma hos en vän som fyllt år och jag har funderat på vad jag ska ha på mig i veckor! Alltså, det låter ju inte direkt sunt, men när man är hemma i myskläder så mycket som man ofta är som mammaledig, vill man så gärna vara nöjd och känna sig lite extra när man väl ska ut på galej ;) Jag har dock inte kommit på vad jag ska ha på mig än. Har även lovat mig själv att inte handla något nytt, eftersom festgarderoben har hängt oanvänd så otroligt länge nu, att det nästan är som att kläderna var nya igen. Dessutom ska jag tänka lite mer "hållbart" också...
Klädställningen är ett fynd, men är just nu aningens malplacerad i sovrummet, (dessutom på sambons "sida", vilket retar honom något oerhört...). Den kanske kommer att få hamna i hallen senare... eller kan man ha den till något annat? Tål att tänkas på.
Nu åter till studierna.
KRAM


5 kommentarer:

Designe sa...

Så trist att snön försvunnit hos er!..den kom till oss istället! Det är såå mysigt! Dina kläder ser jättefina ut! Ni kommer säkert få jättetrevligt! Ha en fin vecka nu! Kram :)

Louise sa...

Gud så fin klädställning! Vart har du hittat den? Auktion?

Huset vid ån sa...

Tusen Tack för dina fina o omtänksamma ord inne hos mig.....

Hoppas allt är bra med dig.
Klädställningen var superfin.....

Må så gott!
Kram Therese

Betty sa...

Tycker du ska ha på dig det vackra som hänger på klädställningen.
Förstår precis vad du menar , det är ju inte så himla ofta som man får gå på så´na tillställningar numera.

Kram Betty.

Hannis sa...

Oooo, jag blev kär i klädställningen!
Sen tycker jag att det ser ut att vara snygga kläder som hänger där dessutom.

Hoppas att du får riktigt, riktigt kul!

Kram Hannis