fredag 19 november 2010

Fredagsmys

Jag orkade inte spraya ekgrenen vit som jag egentligen hade tänkt... Den fick hängas upp ändå och granljusen hamnade så fint i de små hållarna jag visade för ett tag sedan ;)
Men de får endast vara tända under uppsikt!
Usch inatt har jag legat vaken länge... då ligger man alltid och funderar så mycket och hamnar i någon sorts ångestdimma som oftast är väldigt svår att ta sig ur. Varför blir det alltid så?!
Men till slut somnade jag och vips så var klocken 06.11 och Love ropade högt att han ville gå upp... Jag fick dock ligga och dra mig en timme till eftersom snällaste sambon ändå skulle upp och han och lillfisen åt gröt ihop.
Ikväll blir det sushi... Det bestämmer jag, för det är jag som lagar maten ;D
KRAM



6 kommentarer:

Allis sa...

Såå fint med grenen och ljusen! Det passar väl bra ihop med skänken att ha den naturfärgad?
Ha en härlig fredag!
Kram Allis

Min dröm om lantstil sa...

Sådana där lampor har jag letat efter. Var har du köpt dem?
Kram

LOTTAS HOME sa...

Hej!
Såå fint du gjort.
Usch, visst är det jobbigt när man inte kan sova. Har haft en vecka med hostiga killar och svårt att somna om.....mycket tankar man hinner med på natten.
Hoppas du får en skön helg med tid att vila!
Kram Lotta

Betty sa...

Ja du oftast blir de små problemen 5ggr så stora på natten , märkligt.
Vad fint det blev men grenen , tror faktiskt det blev ännu bättre med den naturfärgad då passar den så fint ihop med skänken o binder ihop allt på ngt. vis.

Kram på dig ! Betty

Drömblomma sa...

Jättefint med en enkel gren och lite ljus i. Så vackert! Ha en skön vecka./Lena

Fröken M sa...

Tack för tipsen !
Kanske är det helt enkelt så att jag varit lite för feg när det gäller Viggo och mat. jag har över huvudtaget inte vågat ge honom några bitar, och hans pappa är ännu hönsigare. Nu är han ju snart 8 månader så lite majs kanske inte är någon fara ?
Jag har en känsla av att små små bitar från min tallrik skulle falla lille herrn bättre i smaken bara för att det är lite "förbjudet"... kan det vara så ?
Ha en härlig kväll och som sagt -tack för dina råd !
kram