fredag 5 november 2010

Bästa dagen på hela veckan...

Älskar Fredagar!
...och just den här fredagen är sambon ledig också...
Fantastiskt!
~
Idag SKA jag;
  • skriva klart uppgiften om Litauens miljöhistoria
  • Besöka farmor
  • Gå ut i skogen och plocka smågranar, blåbärsris, lite mossa (är försiktig och tar endast lite på olika platser...) & pynta :)
  • laga Coq au vin ikväll

Ha en fin Fredag!

KRAM

ps. tack för alla fina kommentar om vårt allrum... det värmde så, eftersom jag eg. inte känner mig alls "klar" med inredningen där uppe... Kanske ska nöja mig ett tag ändå d.s

4 kommentarer:

Karin sa...

Hej!
Önskar dig en härlig fredag!Jag måste komma ut i skogen för att börja pyssla med mina kransar å julbockar...underbart finns inget bättre än att gå i skogen för att sen pyssla hemma!
Vilken underbar blogg du har!Jätte mysig!Länkar den på min sida om det ä ok med en liten bild från din blogg? som dagens bloggtips!
Ha det gott
Kram Karin

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Fredagar är bäst, och även lördagar och söndagar. :-)

Cog av vin låter himla gott, undrar om vi kanske ska satsa på det till middag imorgon...

Önskar dig en riktigt fin helg!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Låter som en jättebra fredag, och kyckling det blir gott! Ser att vi har samma stövlar också, väldigt sköna. Dom har jag tom. till stan.
Besiktningen gick bra!! Det trodde jag inte, var skitnervös.
Önskar dig en fin allhelgona
Kramar
AnnaMaria

Betty sa...

Hoppas din dag hitintills varit en riktig mysdag. Här har ljusen brunnit sedan i morse o nu väntar snart en liten tillagning av egenhändigt lagad pizza , mums.

Trevlig helg på dig. Kram Betty