torsdag 14 oktober 2010

Svarta lampan, (fast en vit)...

Det finns en butik här i Kd , Svarta Lampan, som säljer lampor; restlager, andrahandsortering etc.
Där kan man verkligen fynda lampor!
Halva priset minst. Själv har jag hittat de fina hjärtformade adventsljusstakarna där, skärmar och några andra fina.
Mitt senaeet fynd blev denna finingen! Endast 150 riksdaler!
Den har lite smutsig skärm... Men det går ju att tvätta :)
Älskar den!
~
Ikväll ska jag på lite vinmys hos en tjejkompis! Ska bli hur trevligt som helst! ;D
Längtar!
KRAM

6 kommentarer:

Hannis sa...

Fasiken vad bra med lampaffärer som kör med lägre priser!
Vilken häftig fot den har.

Härligt med vinmys=))
Kan man aldrig få för mycket av.
Eller jo det kanske man kan men du fattar vad jag menar*skrattar*

Kram Hannis

Viktoria sa...

Nä men jädrar så fint! Jag åker förbi affären på vägen till mina kusiner som bor längre ner mot järnvägen. Måste gå in! De tar bara kontanter väl?

Jolin sa...

jättefin lampa!! ska oxå åka ner till svarta lampan nåndag...lika bra att göra det i god tid innan advent...annars får man ju köa för att komma in, hehe!

mysigt med vinkväll!

Kram J

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Den här butiken har jag missat!! För du menar väl Karlstad? Ser att det bara är jag som inte vet var det ligger, sökte på hitta.se, men fick ingen träff. Ska kolla på jobbet om dom vet, låter som ett ställe man måste kolla in på. Din lampa är superfin.
Kramar
AnnaMaria

Hem & Drömmar sa...

Verklig fin lampa. Någon sådan affär tror jag inte finns i min närhet tyvärr.
Kram Ing-Britt

Betty sa...

Hallojsan !
Vi har också sålt en skärmen o har en liknande fot ,men din snygga kombination har jag aldrig kommit på, så läckert !

Kram,kram o trevlig helg Betty !