söndag 17 oktober 2010

Sött som socker

Håller på att göra iordning lite mer i Loves rum...
Han har fått en ny bänk att lägga alla leksaker i, tänk att det är så roligt att öppna och stänga :)
Hemnes från Ikea blev det och den var fin till mitt gamla lilla bord och två stolar. Tur att mamma och pappa sparat saker på vinden sedan jag var liten. Måste dock måla om bordet och stolarna, det är flitigt använt ;)
~
...också köpte jag Estrids fina elefantkudde. Elefanter är nämligen mitt favoritdjur, näst efter katt...
~
Nu ska jag återgå till Göran Greiders debattartikel som jag analyserar...

KRAM

6 kommentarer:

irene sa...

Underbar kudde! Gillar både elefanterna och den klara färgen!
Ha en fin söndagskväll!

Irene

Allis sa...

Så fint, visst är det roligt när de gamla möblerna och sakerna kommer till nytta igen.
Ha en skön kväll!
Kram Allis

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Estrids elefanter är underbara, och den kudden hade verkligen en fin färg.

Ha det gott!

Betty sa...

Här har du en till elefanttoka , i alla fall när det gäller Svenskt tenn. Har just nu fått lägga band på mig själv o insett att man inte kan ha dom riktigt överallt.
Rummet kommer bli jättefint !

Kram på dig ! Betty

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en fin bänk, toppen att det är förvaring också. Plats till leksaker behövs. Kudden var en härlig färgklick.
Önskar dig en bra start på nya veckan
Kramar
AnnaMaria

Country Antiques sa...

Åh vad mysigt du har fått till det!

Lycka till med analyserandet och ha en fortsatt trevlig söndagskväll.=)

Kram, Matilda♥