fredag 1 oktober 2010

...mera skiffer...

Inte bara ett tvålfat användes skiffret till, utan en välkommen-skylt...

...och en liten text hamnade på en skifferplatta också... Det blev faktiskt lite charmigt...

Den hamnade ovanför spisen


Fredag igen och jag har massa skolarbete att göra i helgen... en analysövning som jag inte förstår mycket av. Svårt att tänka i kvalitativa termer när man är inarbetad på det kvantitativa.

Som en helt ny värld och ett nytt språk!

Flummigt om ni frågar mig...



Hoppas helgen blir fin!



Kram



2 kommentarer:

Hannis sa...

Kan ju vara kul med lite flummigt också=))
Snyggt med dina skyltar, lite rufft som jag gillar.

Du har en award att hämta hos mig.
Bara om du vill och orkar.

Kram Hannis

Hem & Drömmar sa...

Blev riktigt läckert, gillar dina tavlor i massor. Kram