fredag 15 oktober 2010

Appropå fåglar...

Oj vad trevligt det var igår! Tänk, jag skrattade så mascaran rann och så där härligt när det inte kommer ut ljud när man skrattar.
Men jag är lite trött idag... det erkänner jag...
Tur att det finns kaffe ;)
~
Jag tror jag blev inspirerad av alla så fjäderfän som flyger här i trädgården för jag ramade in några fåglar i mormors gamla ramar...
Tog ett infromationsblad på granngården om fåglar och där i fanns det massa fina teckningar...
De ska få stå i vardagsrummet... På skåpet som jag för övrigt ska måla om... Det känns för mörkt när det är brunt.
~
Fredag redan och det betyder Mama Mia ikväll!
Ska dit med pappsen :D
Härlig Fredag!
KRAM

2 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tack för svaret, när du skriver det kommer jag ihåg att en arbetskompis från Skattkärr pratat om den här butiken. Jag bor ju åt andra hållet från Karlstad. Så jättefin tavlan blev, det var ett superbra tips, den foldern ska jag kolla efter också.
Ha nu så roligt på Mamma Mia, såg att den fick jättefina recensioner.
Kramar
AnnaMaria

Designe sa...

Vilken härlig kväll du haft! Härligt med skratt! Vilken fin lampa nedan oxå och jag gillar dina fågeltavlor! Så snygg ram! Åh va kul med Mama Mia! Ha så trevligt! Kram :)