fredag 3 september 2010

Tokig?!

Känns kanske avlägset med meterhöga drivor av snö, men jag kan inte låta bli att längta lite...
Jag älskar vintern; stora kängor, varma dunjackan, bländande sol som reflekteras i snön, knaster under fotsulan!
~
Fast först hoppas jag att vi får en fantastisk höst! Vill ha kylig luft som kräver tjock halsduk och kofta, gummistövlar och en fin klänning till det :)
Vårt hus i vinterskrud... Som snart är nymålat och fräscht ;)
Har börjat plugga på distans också... och det med delade känslor.
Känner verkligen ett pirr över att börja plugga, men ändå kommer det ta otroligt mycket av min lediga tid. Men det kanske är värt det en termin...?!
Men ändå, sista tiden som mammaledig med kotten också... Jättesvårt!
Jag ska iaf försöka göra mitt allra bästa inför den första inlämningen och sedan se hur det går... Har jag kämpat stenhårt och ändå känner att resultatet blir halvdant, pga tidsbristen, så får jag skjuta på det.

Trevlig helg!
Kram

2 kommentarer:

Allis sa...

Lustigt, min dotter som är på besök sa precis samma sak om vintern ;))
Och på tal om dottern så tycker jag att du tänker bra om pluggandet vs mammaledigheten, den tiden kommer inte tillbaka så det gäller att njuta så mkt det bara går....
Ha en härlig helg!
Kram Allis

Hannis sa...

Brrr känner jag! Nog är det vackert med snö men kylan tycker jag inte riktigt om=))

Många bollar i luften hos dig.
Men det låter som att du har kloka tankar runt det.
Går det så går det och funkar det inte med skolan kan man alltid ta det senare.

Kram Hannis