torsdag 9 september 2010

Det luktar höst...

Kunde inte somna om efter att lillprinsen fått lite mat vid 4-snåret... och när jag ligger där och skruvar och tänker så kommer jag på det!
Jag kom på vad min lärare måste fiska efter i sin fråga till inlämningsuppgift nr 2!
...men nu i mer vaket tillstånd några timmar senare har jag glömt det!
Otroligt irriterande! Jag skulle ha gjort en "Bergman" och kluddat ner tankarna på nattduksbordet!

Har tagit in lite äpplen från trädgården och det doftar helt ljuvligt i köket.
Blandat med Ikeas goda doftljus- Äpple o Kanel!
Nu är det höst!
Kram

2 kommentarer:

Min dröm om lantstil sa...

Ja nu är det höst... Fint du har gjort med äpplena.
Visst är Ikeas ljus med kanel riktigt bra och det doftar ju så gott.
Kram

Therese sa...

Själv har jag laddat pp med en glasburk som var fylld av persikovärmeljus. Så nu eldar jag de vanliga tråkiga som attan så jag får öppna den fina burken