tisdag 7 september 2010

abbans!

Fy, här sitter jag och gör allt annat än att plugga!
Men jag kan verkligen inte komma till ro när det är rotigt hemma!
Plockar runt saker och piffar och grejar. Kotten sover och hela huset är helt tyst... Bara kylskåpet som brummar...
Har börjat att flytta ut pellisarna ut i förådet nu... vissa iaf. Man blir ju lite trött på dem efter en halv vår och en hel sommar. Men vilka blommor det är! Så livskraftiga och ger så mycket blommor! Vissa blommar nästan som mest nu när "de vet" att vinterdvalan närmar sig!
Belv tipsad av en nära vän om dessa fina krukor som finns att inhandla på Blomsterlandet.
De passar super i mitt kök!
Nej, nu ska jag....
Plugga!
KRAM


4 kommentarer:

Sot & Lintott sa...

Hej...
Vilka fina bilder!!
hittade dig hos vita rosor och förgätmigej. Fastnade för namnet på din blogg. Ha en bra dag! mvh Rita

Sot & Lintott sa...

Hej Pernilla!
Kul att du gillade mina tavlor:)
Skicka gärna ett mail och berätta vilken färg du vill ha på hästen och texten. Längre ner på min sida eller äldre inlägg finns fler tavlor. Rosa häst med silvertryck och även ljusblå häst med silver tryck på bokstäverna.
Ettiketten runt halsen på häste brukar jag trycka eventuellt barnets namn eller vad som hells som får plats. Kom gärna med förslag så fixar vi det:)
Kram Rita
sotochlintott@yahoo.se

Designe sa...

Jättefina krukor! Jag tog in mina pellisar i fredags oxå för det skulle bli kallt på natten! Några av de var jättefina nu men man vill ju inte att de ska bli förstörda..de ynkligaste kastar jag. Ha en bra vecka! Kram :)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefina krukor, det var fint med den veckade kanten. Och lilla kungakronan du har i växten är så söt.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria