söndag 29 augusti 2010

I den djupaste skog...

Köpte för längesedan stora vykort på Naturrum här i Kd, men har inte kommit mig för att göra någonting med dem. Ett av vykorten visar blommornas språk för varje landskapsblomma. Värmlands var finast ;)
I djupaste skog jag lever gärna med dig

Nu har vykortet äntligen blivit inramat, men så.... vet jag inte alls vart den ska hänga! Har provat att hänga tavlan på lite olika ställen, men kan inte alls bestämma mig. Får suga på den karamellen en stund till....
~
Gårdagskvällen spenderades med några glas vin och en massa inredningstidningar... Har nu städat bort sommarens pasteller och ändrat om lite i köket och vardagsrummet! Känns så skönt. Nästa steg blir att söva pelargonerna.
Kram

5 kommentarer:

Viktoria sa...

Så fint! Jag letar med lykta efter stora gamla skolplanscher med flora att rama in. Lättare sagt än gjort att finna.

Ps. Ett tips: http://theswenglishhome.blogspot.com/

Skogsfrun... sa...

viktoria; åh vilken fin blogg... där ska jag nog hänga lite;)

Kram

Country Antiques sa...

Välkommen tillbaka!♥

Jag hoppas att du haft en bra sommar.=)

Det är ju en helt underbar tavla och de där orden om Skogsstjärnan är ju helt otroligt vackra... Vet inte vad det är med mig, men helt ärligt talat så fick jag faktiskt en liten tår i ögat när jag läste de där radera. Hmm..kanske är den där tiden i månaden?!

Hur som helst..mycket vackert.=)

Kram, Matilda♥

Hannis sa...

Hallå där=))
Välkommen tillbaka efter en skön paus!
Ser att det är fler än jag som börjat boa om inför hösten.
Lite mysigt är det allt.

Vilka härliga sommarbilder i förra inlägget!

Kramen Hannis

Huset vid ån sa...

Välkommen tillbaka vännen!
Hoppas att du haft en bra o skön sommar!
Jag ska också försöka städa bort lite av sommaren och ta in lite höst....Fina bilder! Kram Therese