onsdag 2 juni 2010

på väggarna

Det är alltid så svårt att bestämma sig när man ska slå spiken i väggen och pynta väggarna. Jag måste verkligen "bo in mig" innan jag spikar upp tavlor och annat pynt.
Dessa vackra tavlor köpte en mycket nära väninna till mig när hon bodde i Uppsala.
Det fanns ett flertal blommotiv, men via mycket god mms-visning av de olika motiven valde jag till slut en Iris och en Tulpan.

Nu hänger de så fint i vardagsrummet.
~
Beställde en nyproducerad skolplanch av en vitsippa. Hoppas att brevbäraren kommer med den snart... Den ska få pryda väggen i sovrummet.
~
KRAM

9 kommentarer:

Hannis sa...

Vackra bilder!
Gillar enkelheten i dom.

Nyproducerad skolplansch??
Vart hittar man sånna?
Det lät intressant=))

Kram Hannis

LOTTAS HOME sa...

Sååå fina!
Ha en bra dag i solen!
kram Lotta

Huset vid ån sa...

Hej Rara Pernilla! Tack snälla du för dina gulliga o omtänksamma ord inne hos mig, blir så rörd....Kram Therese

Marie sa...

Så fina tavlor! Skolplanschen låter jättefin, vitsippan är en sån söt liten blomma.

Trevlig helg!
Kram Marie

Designe sa...

Vilka superfina tavlor! Helt i min stil! Håller med dig ang. tavlor..det tar jättelång tid innan jag sätter upp nåt..vill verkligen va säker på att jag vill ha det uppe! Ha en fin helg! Kram :)

Huset vid ån sa...

Så fint det ser ut, förstår att du väntar med spänning på skolplanchen! Blir säkert jättefint också....Trevlig söndag! Kram Therese

Allis sa...

Verkligen vackra tavlor som passar så bra in!
Känner igen det där "suktandet" du skrev om... ibland får jag påminna mig om att jag faktiskt redan har "fått" en massa - funkar så där ;))
Ha en fortsatt härlig helg!
Kram Allis

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefina tavlor, och bra placering. Passade så bra under hyllorna, fina konsoller har du där också. Har nog blivit ett och annat hål i väggen och så har man ångrat sig.
Kram på nationaldagen
AnnaMaria

Lisa sa...

Finaste vän, så fint! Jag vet vem som har köpt dom :). Var har du hittat ramarna? Jag vet en til som skall sätta upp samma typ av bilder i sitt kök... Puss/ L