lördag 26 juni 2010

...härliga semestertider...

Min silltårta jag stod för på midsommar. Varför har jag aldrig gjort det förut?! Herre vad gott!
~
Herregud! Jag har semster på alla plan!
Bara myser med god mat, kaffe på trappan i morgonsolen, vin på trappan i en ljummen sommarkväll, bra böcker, lite tid för tv och dator och massa tid med familj och vänner!
Midsommaraftonen firades med familjen; sillunch på förmiddagen och grillning på kvällen! Fantastiskt trevligt. Det blev ingen dans runt ngn stång, men vi hade det jättetrevligt vid ett välfyllt och dukat bord. Åt så mycket sill att jag står mig nog gott och väl ända till jul ;)

Hoppas alla har en fin sommar!

Datorn får vänta lite till... iaf tills det blir sämre väder ;)

KRAM

5 kommentarer:

Hannis sa...

Vad härligt det låter!
Och vilka fina bilder!
Den tårtan såg inte helt fel ut.
Har bara gjort silltårta en gång och jag frossade kan jag säga=))

Jag väntar på att det ska bli Fredag...
Då börjar semestern!

Mys på nu, så mycket det bara går!

Kram Hannis

MiaMaria sa...

Hejsan!

JA datorn den finns kvar men sommaren skyndar sig snabbt förbi, så NJUT!

Härliga bilder!

HA en skön söndag!
MiaMaria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Silltårta är ju jättegott, jag är väldigt förtjust i all sill. Och så fint porslin ni hade. Äntligen någon mer som hittat kantareller, jag tror inte så många vet att dom första sommarkantarellerna kommer nu. Kommer växa bra efter det här regnet.
Ha en fin söndag
Kramar
AnnaMaria

Designe sa...

Silltårta ääär jättegott och somrigt! Så fin dukning! Hoppas du har en härlig sommar! Kram :)

Emmas utsikt sa...

Hej hej, tittar in och kollar läget.

:)