lördag 12 juni 2010

En ljuvlig morgon

Köpte det fina kortet med en julros på Ellis Corner
...finns det något så ljuvligt att vara uppe själv på morgonen.
Sambon och barnet sover och katterna är ute. Jag brukar alltid ta tag i diskbänken som är lite rotig efter en fredagskväll :) Sätta på en diskmaskin och tvättmaskin, plocka undan, koka kaffe och sedan sätta mig i soffan och njuta. Bara göra vad jag vill... Det brukar oftast bli en sväng på nätet och bläddra i tidningar.
Mina gamla skor som jag hoppas att kotten kan ha nästa år ;)
Här är lite bilder från vår hall som jag känner ett starkt sug att göra om. Den behöver bli mer praktisk och ljusare, samt rymligare. En garderob som måste bort och en snygg tapet som måste upp! Får försöka hinna med detta efter att vi målat om husets fasad.
Idag blir det en sväng till stan. Jakten efter en fin klänning. Det nalkas dop på söndag!
Har sett några fina alternativ men tar med mig mamma som smakråd. Det blir alltid bäst så ;)


Ha en fin helg!
KRAM

6 kommentarer:

Annika sa...

Låter som en härlig morgon. Själv ska jag till min pappa och få träffa alla mina syskon som kommer från olika hörn i landet :)
Hoppas dagen blir fortsatt bra.
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Bra start på dagen, och kul med en stadstur. Visste inte att det fanns klänningar av Jade J. det låter spännande. Hoppas du hittar något till dopet nu.
Ha en fin helg
Kram till dig
AnnaMaria

Allis sa...

Du verkar ha haft en härlig morgon!
Önskar dig en helg i samma tecken och lycka till i klänningsletandet, kanske det kan bli en liten bild av resultatet?
Kram Allis

Huset vid ån sa...

Vilken bra start på dagen....Hoppas att du får en fortsatt trevlig helg! Sommarkram till dig! Therese

Hvita Hjärtat sa...

Det låter verkligen som ett skönt sätt att börja dagen! Själv blir jag ännu väckt nästan omänskligt tidigt av vår lilla ettåring, så det blir inga sköna morgnar i lugn och ro...men det kommer väl med tiden :o) Vilka underbara gamla sandaler förresten!

Kram,
Jennie

Hannis sa...

Skönt lät det där!

Tycker det ser fint ut jag!
Snygg bild med spegeln och trappan som syns där i.

Hoppas att du hittade en fin klänning!

Kram Hannis