tisdag 11 maj 2010

spring spring...

Herregud, här springer verkligen veckorna iväg!
Det är vår och vädret är underbart... I skrivande stund ser himlen dock mörkare ut och väderleksrapporterna spår regn och rusk hela kommande helgen. Tydpiskt när det är kortvecka och vi ska greja i trädgården!
Gräsmattan måste verkligen räddas... Nu!
Det är väl det jag gör om dagarna. Grejar... Mellan lek och matning av kotten passar jag i vilostunderna på att rensa rabatter, plantera blommor och drömma mig bort i Lantliv, Drömhem & trädgård och vackra bloggar förstås! Har dock inte haft varken tid eller ork att uppdatera min egen...

I helgen hade vi möhippa för en väninna. Underbart kul!
En hel dag med skratt, sång, god mat och dryck... och en hel del tjatter ;D
~

Hoppas ni har det fint!?!

KRAM



3 kommentarer:

Allis sa...

Håller med dig, tiden bara rusar iväg men jag har det iaf fint, tack!
Det låter som att du har fullt upp men det är ju kanske inte så konstigt - med "smått" där hemma ;))
Vi får hålla tummarna att det blir bra greja-i-trädgården-väder även om det skulle komma nån regnskur då och då.
Må gott!
Kram Allis

Designe sa...

Ja, tiden går verkligen fort! Har inte tittat in här på ett tag kom jag på! Va du pysslar! Här har varit kallt men i helgen var det rätt fint och idag oxå! Det har dock inte grönskat nåt än nästan. Vilken fin blogghörna du har nedan! Låter kul med möhippa! :) Kram

MiaMaria sa...

Hejsan!

JA jisses vad tiden rusar....

Och regn...så trist själv är man ledig i dagarna fyra...vill ju ha lite sol så så man kan greja lite ute.....

Ha en bra helg!
MiaMaria