lördag 1 maj 2010

i min lilla vrå...

Här sitter jag nu...
Det är här det händer. Alla bra inköp på nätet ;)
Senaste inköpet var de vackra lattemuggarna i porslin (Sophia) från Green Gate.
Sambon frågar om kaffet smakar bättre i fina koppar...
Vilken fråga! Behöver jag svara?
-Självklart!
Älskar den här ängeln. Hon ser ut att njuta av livet. Rund och god!
Man blir glad av att se henne ;)

Där ligger visst ultraljudsbilden och väntar på att få bli ett fotografi... för att sedan bli inramat. Det har legat där länge nu.
Usch, vissa saker kan jag vara så seg med...
Bilden har varit med i väskan, ner till stan alldeles för många gånger.
Men alla gånger glömmer jag att gå in till fotoaffären.
Men nu måste jag in där för att ta nytt körkortsfoto.... *ångest*
...då kan jag ha som mål att försöka komma ihåg detta också.


Så... nu har ni sett min lilla blogghörna ;)
Nu kryper jag ner i bingen med nya nummret av Drömhem & Trädgård. Imorgon väntar ännu en dag med fix hos mamma och pappa.



KRAM KRAM

8 kommentarer:

LOTTAS HOME sa...

Hej vännen!
Mysig blogghörna du har. Klart kaffet kräver fina muggar, blink.
Ha en härlig söndag!
Kram Lotta

Marie sa...

Vad mysigt det ser ut! Och självklart smakar kaffet bättre i en fin mugg!!!!!

Ha en bra vecka!
kram Marie

Stjärnor & Champagne sa...

Vilken mysig hörna du har, hm kan säga att min är def inte så fin. Näpp är inte från Varnhemstrakten men tillbringade många somrar där när jag var lite hos mina kusiner. / Kramkram Anne

Skimrande kristaller sa...

Vilken mysig hörna du har där! Förstår att du hittar mycket på nätet när du sitter där. Klart att kaffet smakar godare i fina muggar! ☺☺ -DEN frågan ställs också här hemma ☺ Ha det gott. Kram Lenita

MiaMaria sa...

Hejsan Pernilla!

Vilken härlig blogghörna du har....
VAcker pall och underbart skrivbord/sekretär..

Ha det så gott!
MiaMaria

Inspiration i vitt sa...

vem skulle inte vilja sitta i din fina hörna, så vackert.
Kram på dig/Ingela.

Linda i Lönnbacka sa...

Vilken ljus och fin blogghörna! :)

Ha en skön helg!
Kramar Linda

Allis sa...

Så fint du har det när du bloggar!
Älskar också min likadana ängel som (just nu) förgyller min gästtoa;))
Ser att du inte bloggat i veckan men jag antar att det är fullt upp och hoppas att allt är bra!
Kram Allis