torsdag 27 maj 2010

fullspäckat!

I helgen blir det full rulle!
Fira tidig morsdag på fredag hos mina föräldrar, dop på lördag och ettårskalas på söndag.
...och idag ska jag och finaste väninnan på bio; SATC 2.
Jag var väldigt kritisk efter att ha sett den första filmen. Den kändes inte lika "äkta" som serien och var väldigt typisk amerikansk film, när alla ska skratta på samma ställe.
Det känns som att denna andra film inte heller kommer att var en superhit, men det är skönt att ibland se filmer som inte kräver någon hjärnverksamhet.
~
Måste åka till solareturen och leta fina assietter också. Det är ju så fint med udda, blommiga assietter när man bjuder på sommarfika. Mina redan fyndade verkar nu som blomfat, så det är väl dax att fylla på porslinsförrådet ;D
Ha en fin helg!
KRAM

2 kommentarer:

Hannis sa...

Fullspäckad helg!
Tycker inte heller att första filmen var sådär superbra.
Men hoppas att ni får mysigt och att den här är bättre i alla fall=))

Kram Hannis

Designe sa...

Härligt! Jag gillade ändå första filmen, småmysig..och såg på teve häromkvällen om den nya filmen, ser fram emot den! Kom på att jag glömt att jag fått en award av dig..:)
Från en vimsig bloggare!:)
Kram