fredag 30 april 2010

Valborg!

Ett kort inlägg kommer här, efter lång tystnad från min sida...
Grejar så mycket på dagarna och just nu håller jag på att piffa iordning mamma och pappas hus när det är iväg på en veckas golfsemester!
De kommer få sig en rejäl överaskning när de kommer hem!
Längtar massor till att få se deras miner för allt jag/vi gjort!
Hoppas alla får en fin Valborg!
Här hänger regnet i luften just nu, men det är för tidigt på dagen för att förkasta den.
Ikväll blir det grillning och se på en brasa!
Kram

5 kommentarer:

Allis sa...

Vad snälla och duktiga du/ni är! Och så mysigt för dina föräldrar att komma hem till detta!
Läget på väderfronten är samma här men det var iaf 12 grader när jag var ute med hunden för en stund sen så det kan nog bli en skön vårkväll på sitt vis ;))
Ha en riktigt trevlig helg!
Kram Allis

fröken knopp sa...

Oj vilken överraskning att komma hem till..Goa ni!! :)

Hoppas att du får en fantastisk valborgshelg!!

Varmaste kramarna Elin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas ni kunde grilla trots regnet. Här började det regna så fort vi tog ut grillen, fick ha ett parasoll över. Så spännande det blir när dina föräldrar kommer hem och ni får visa allt fint ni gjort, vilken överraskning.
Ha en fortsatt bra helg
Vårkram
AnnaMaria

Huset vid ån sa...

Hoppas att du haft en Trevlig Valborg! Vad spännande för dig att se deras miner när dom kommer hem. Lycka till med allt! Ha en fortsatt Trevlig Helg! Kram Therese

Hannis sa...

Vilken härlig överraskning för dom!
Och vad snällt av er!
Kan tänka mig att dina föräldrar kommer att bli glada.
Hoppas att du har en skön helg=))

Kram Hannis