fredag 23 april 2010

Tipp Tapp...

Imorgon bär det av till Varnhem på dop!
Har längtat massor! Så nu har jag laddat denna kväll med rosévin och räkor... Måste få in mys- och glam-faktorn till max! :)
~
Äntligen ska jag inviga min nya klänning, som än så länge bara hängt som prydnad på väggen.
Fantastiskt mycket fint det fanns från Vintage Stories. Skulle kunna ha tagit med mig nästan allt hem. Men det blev den här klänningen, en prickig portmonnä, byxor till kotten, (mameluck-liknande) & disktrasor med söta prickar.
Hittad ett par väldigt gamla skor i garderoben som jag tänkte tippa runt i till klänningen. Aldrig använt dem och jag vet varför... klackarna är så höga. Men jag tänker att man sitter ändå väldigt mycket när man är på dop, att det ska nog gå bra ;)
Ha en fin helg alla fina!
Kram

6 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Räkor och vin det lät gott, hoppas du hade en rolig kväll. Och idag åker du, du kommer bli så fin i den klänningen. Supersnygg! Och dom skorna till blir läckert. Fin stol hade du där också.
Ha nu en underbar lördag
Stor kram
AnnaMaria

LOTTAS HOME sa...

Hej vännen!
Vilken underbar klänning, kan tänka mig att du blir fin på dopet. Hoppas det blir riktigt trevligt!
Kram Lotta

Vita rosor och förgätmigej sa...

Men så underbart det låter och klänningen var bara så fiiiin! Kan tänka mig att du känner dig som en sessa i den. ;0)
Hoppas att kvällen blev väldans trevlig och lova mig att berätta hur det såg ut i Varnhem. Åh, Arn... *haha*
Kram/ Anna

Country Antiques sa...

Vilken fin klänning och så fin den var tillsammans med din inredning!=)

Jag förstår att du längtar efter att få bära den. Ett tips angående skorna bara, som förresten också är helt ljuvliga)...ta med ett extra par för säkerhetsskull.;)

Hoppas du får en fin dag♥

Kram, Matilda.

MiaMaria sa...

Hejsan!

Vilka vackra kläder du ska ha på dopet....hoppa att allt gick bra!

HA en skön söndag!
MiaMAria

Hannis sa...

Vad fin du kommer att vara!
Ljuvlig klänning!

Hoppas att det går/gick bra med dom höga klackarna=))

Kram Hannis