måndag 19 april 2010

Dots

Dopet gick jättebra!
Är så nöjd med hela dagen och Kotten skötte sig exemplariskt!
~
Beställde för ett tag sedan en vaxduk från Stoff & Stil... av alla underbara färger kunde jag till slut bestämma mig för en sandfärgad duk.
Älskar prickar!!!
Den blev jättefin i köket och färgen känns lätt att kombinera med både rosa, grönt och ljusblått som jag brukar ha i köket. Sådant beror ju på humör och säsong.
Nu kan kotten kladda massor vid bordet :)
~
Hoppas föresten på att Lantliv släpper en tidning med Sommarmat i år, som de gjorde förra året...
Jag bläddrar i den och längtar till högsäsongen för grillningen!


Nu väntas snart besök och ut i det fina vädret!
Kram

4 kommentarer:

LOTTAS HOME sa...

Hej vännen!
Skönt att dopet är avklarat. Fint det blev med duken. Har själv beställt en blå med vita prickar till altanbordet och är så nöjd. Ha en fortsatt toppen vecka!
kram Lotta

Karin Lindström sa...

Hej!

Vad trevligt med dop, och vad skönt att det gick bra! Man vet ju aldrig som sagt var, men det brukar ju oftast bli lyckat;)

Din vaxduk är verkligen jättefin. Det var en fin färg du valde. Lätt att matcha med andra färger;)

Ha en bra vecka!

Kram Karin

godastunder-tokigaidéer sa...

Jag gillar också dots, härligt och även Stof & Stil är en härlig butik. En komis till mig jobbar i butiken på Svågetorp, hon är otroligt duktig på att sy och fixa med tyger.

Ha det gott
Kram Anna

Designe sa...

Hej! Va skönt att det gick bra med dopet!:) Så fräscht med duken! Jag har suttit och spanat på deras vaxdukar jag med för att ha utomhus och inte kunnat bestämma mig! Det är så fint i ert kök, ljust och fint! Gillar dinastolar oxå! ha en bra dag! Kram :)