måndag 29 mars 2010

Välkommen till kalaset skrik

Herregud... Det kan inte vara lätt när man är så liten när man inte förstår, att om jag bara blundar och slappnar av så kommer jag att somna så skönt...
Ibland är det full fräs rätt in i väggen!
Då kvittar det vad man gör så kan kotten inte somna... till slut blir jag helt matt och får en "jag-ger-upp-känsla". Sambon kom hem i rätt tid idag, för mitt kaffe kunde ha landat mer lägligt i kroppen än nu...
Nu sover de i myssängen ;)
~
Håller på att fundera och planera här hemma, men får inte så mycket gjort som jag skulle vilja.
Ska påskpynta färdigt imorgon, för då ska antagligen mami, jag och Kotten till Blomsterlandet.
Det är hög tid att byta ut den döda ljungen som står ute på verandan och fular till allt...
Nej, nu ska den väck!
Kram kram

4 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Hoppas att du hittade nåt fint på Blomsterlandet! Jag skulle behöva ta en sväng dit med...Önskar dig en Trevlig Kväll! Kramis Therese

Gårdsromantik sa...

De har en förmåga att suga musten ur en - de där små kottarna :-)

Kram Maud

Hannis sa...

Förstår att tröttheten slår till såna där gånger=))

Hoppas att du får fynda lite nytt i morgon.
Kanske dags att handla lite härliga blommor så man kan ana våren inne i alla fall.
Fin bild!Gillar kransen!

Kram Hannis

Karin Lindström sa...

Åh, det värsta är att det inte bara är när de är små det är svårt att somna. Min nioåring har varit sån sen han föddes så jag vet hur trött man kan bli ;) Det är inte alltid en dans på rosor att vara mammaledig. Konstigt nog brukar de alltid somna lugnt när männen kommer hem och försöker!!!

Hoppas du får en trevlig dag med lite shopping. Jag tog bort min ljung i helgen, nu är det så fint ute med lite nya blommor;)

Kramar
Karin