onsdag 17 mars 2010

får det lov att vara lite vårkänslor?

Min lilla pensé som står och väntar på varmare uteväder...
Otroligt vilket härligt väder det varit de senaste dagarna!
Igår blev det en promenad i 1 1/2 timme. Så skönt!
Jag gjorde dock misstaget att ta på mig långkallingar. Det blev varmt... och varmare... och när jag trodde att jag skulle flyta bort var jag hemma.
~
Har funderat på det här med kommentarerna. Det är svårt att veta om man ska svara på kommentarerna på sin egen blogg eller på era bloggar... ni som skriver.
Har sett att de flesta av er som jag hälsar på svarar mig på min blogg. Så då gör väl jag detsamma nu då... Hädanefter så svarar jag på era bloggar:) Man besöker ju endel ljuvliga sidor per dag och ibland slänger man ut en fråga, men till slut kan det vara så att man glömt vart man frågade vad... :D
~
Nu har jag blivit så inpirerad av alla fina påskarrangemang som ni alla visar att det riktigt spritter i kroppen. Måste pynta lite i helgen!
Kram kram

6 kommentarer:

godastunder-tokigaidéer sa...

JAg håller med dig det är svårt att veta hur man ska svara, jag brukar ialla fall svart på den blogg som ställer frågan... rätt el fel???

Ha det gott
Kram Anna

Annika sa...

Jaaa tack vårkänslor vill man ju ha nu..... o lite grönt får jag ge mig ut på jakt efter..... piggar ju upp.... hoppas ni piggat på er nu så ni kan njuta av helgen som är i antågande..... Kram Annika

Huset vid ån sa...

Så vårigt o fint med en pensee under glasklockan....Önskar dig en Trevlig Torsdag! Vårkramar till dig! Therese

fröken knopp sa...

Ja våren den är riktigt efterlängtad i år!!!

Underbart med penseen under klockan!!!

Varma Kramar Elin

Allis sa...

Tack, gärna lite vårkänslor till mig!
Har också funderat lite över detta med kommentarerna och har bestämt mig för att göra som du ;))
Ha en härlig helg!
Kram Allis

Hannis sa...

Jag svara också hos respektive blogg, det är enklast=))

1½ timmes promenad!!!
Det var duktigt gjort, skönt med promenader framför allt nu när solen börjat skina=))

Kram Hannis