lördag 27 mars 2010

Barnrum del 2

Oscar var den första av gossedjuren som fick träffa kotten... Han var med redan på BB :)
~
Det har blivit att jag ställt upp saker som kotten fått på byrån i rummet... Men det gör sig fint där ändå. Fast jag ska köpa ramar och rama in oktobertavlan, oktoberkortet med maja och den fina bilden från Lotta på bråkmakargatan.
Den här gröna färger gillar jag tillsammans med turkost...
Den fina dockan är en speldosa som jag fått av mamma. När den spelar rör hon på sig... när hon sover. Hon får väl flytta in till vårt sovrum, i hopp om att överleva när kotten blir större och mer ovarsam med saker ;)

Bukowskinallen ska få hänga över spjälsängen som en skyddsängel när kotten flyttar in till eget rum.


Lördag igen... och jag ska ut på helghandling :)
Kotten måste få sig ett par fleecebyxor och vi måste ha mat!
..eko i kylskåpet...
Ha en härlig helg!
KRAM

11 kommentarer:

Linda i Lönnbacka sa...

Underbart fint på byrån!!

Så mysigt att blanda minnen vad fina ting!!

Kramar Linda

Country Antiques sa...

Så fint! Och så mysigt!
Längtar tills jag får en egen liten Kotte.=)

Kramar, Matilda♥

Psst..missa inte min lilla påsktävling!

Annika sa...

Mysigt i kottens rum.... här packas det upp loppisfynd...:) Kram Annika

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så många gulliga saker han har din lill-kille. Du har gjort så fint på byrån.
Ha en toppendag
Stora kramen
AnnaMaria

Designe sa...

Vilka söta saker där på byrån! Gillar de runda lådorna jättemycket!

Jo, ang. Ester Elenonora så hade jag fått info om estereleonora.se men det finns ju inte...jag har oxå letat och bara hittat kläder hos nån med blogg som har butik.
Ska till butiken på onsdag, ska fråga då igen..lr så mailar jag henne och frågar! Jag återkommer!

Ha en fortsatt fin helg! Kram :)

Country Antiques sa...

Åh, vad kul att du vill vara med i tävlingen! Jag lägger omedelbart till dig i listan.♥

Ser fram emot att se dina nya fina Kotten-fynd.;)

Många kramar, Matilda.

Therese sa...

Vilka fina pricka askar. Det är ett parkettgolv i ek som läggs in i sovrummet. I love ek!

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilken härlig färg det var på de askarna. skulle passa sååå bra i min lilla Bos rum. Det går i grönt... Eko i kylskåpet fick vi också idag eftersom mannen glömde stänga dörren igår hmmmmm. Inte helt nöjd ;0). Ha en underbar måndag!
Kram/ Anna

MiaMaria sa...

Hejsan!

Vilket mysigt rum kotten ska få flytta in i...underbara saker på byrån...

HA en bra vecka!
MiaMaria

Vit som snö sa...

Vilka fina saker!! Och nog är det en bra idé att rädda den fina speldosan under några "ovarsamma" år så kommer den till glädje sen!
Kram Cilla

Designe sa...

Hallå där frun!:)
Här kommer Ester Eleonoras hemsida!
http://www.esterelenora.se/Esterelenora/Startsida.html

Kram :)