onsdag 30 december 2009

vit nyår...

Den fina tuvade hjärtemobilen jag fick i julklapp av mammsen och pappsen. Från en hantverksbutik här i Karlstad. Tyvärr har jag förlagd visitkortet på kvinnan som tuvat mobilen... Men hemskt vacker är den!
~
Dagen före nyårsafton... 2009 har varit det mest händelserika året av alla år tror jag...
Vi köpte vårt första hus, fick vårt första barn, massa vänner som gör lika stora saker som vi; gifter sig, skaffar barn, köper bostäder och massa annat roligt och omvälvande!
I år blir det verkligen en vit nyårsafton; massa snö och ingen starkdryck för min del. Det har iofs varit väldigt lugna nyårsaftnar de sista åren, men i år är det en lillprins med och firar också :) Det blir bara äta gott och mysa hos goda vänner och hoppas att vi alla orkar stanna uppe till tolvslaget.

Hoppas att orka ta mig iväg till Ikea idag, i kylan! Gisses vad det biter i kinderna när man går ut.
Ska köpa en matta till hallen; som verkligen behöver en upprustning, men det blir i vår det. Så jag börjar med en matta.
Trevligt Nyår!


2 kommentarer:

It's a house sa...

Hej och tack för din goa kommentar, du är så välkommen till bloggen! Vilken fin mobil du fått, älskar tovade hjärtan!!!

Önskar dig ett riktigt gott nytt år!

Karolina

Skogsfrun... sa...

Karolina; Visst är tovade saker så fint! Gott nytt år! :)