söndag 27 december 2009

...vintern fortsätter...

Julen var fantastiskt mysig! Så nu njuter vi av de fina klapparna och att ännu mer snö har kommit. Ett riktigt snölandskap har skapats runt huset. Bäst att göda fåglarna lite extra nu och lägga ut några fler äpplen till rådjuren som kommer varje natt till vårt hus. Men jag är redan trött på det värsta julpyntet. Lika fort som julafton är över vill jag städa bort julen... Men lite pynt får väl vara kvar tills efter nyår.
~
Idag ska jag iväg och fynda lite på rean. Lillprinsen växer ur kläder och sockor så fort så vi behöver köpa lite nya kläder:) Jag köpte redan igår ett par nya vinterskor till mig själv, dock inte rea, men väl behövda nu när det är så fasligt mycket snö att pulsa i...
~
God fortsättning!

3 kommentarer:

Designe sa...

Så fint det är där i ditt kök! Den där krukan är så himla fin! Jag skulle oxå behöva ett par bekväma, promenadvänliga kängor...men hittade inga på rean tyvärr..
Ha det gott i veckan! Kram :)

Skogsfrun... sa...

tack:) visst är de fina, skulle gärna ha ett tjog:)
Kram

Cecilia sa...

Vackert arrangemang i en vacker kruka. Hyacinter är nästan vackrast när de är knoppiga.

Kram, Cecilia