fredag 18 december 2009

helg igen...

En glimt från vår hall som ska få sig en omvandling till våren :)
Fy bubblan för maginfluensa eller vad jag nu åkt på... Känner mig iaf bättre nu, så jag hoppas att inte kroppen luras med mig. Det blir att kureras i helgen så man orkar med julfirandet. Känns extra jobbigt att bli så fasligt dålig när man har en liten krabat som man inte vill smitta...
Måste handla klart klapparna också... Tänk att det blir likadant alla år. Att jag i sista sekund inhandlar julklappar. Denna eviga stress...
Vill visa de otroligt fina kopparna vi fick av min sambos morbror och hans fru. Fantastiska!
Jag som inte kan få nog av vackra koppar!
Kvinnan som drejat dem heter Anna-Lena Dancy och mer av hennes produkter finns här...
Skulle kunna tänka mig kakfatet som ser ut som en prinsesstårta eller varför inte änglamuggarna :)



Trevlig Fredag!
Kram


Inga kommentarer: